Polityka prywatności
Podstawowe Cele Polityki prywatności
Polityka prywatności dotyczy przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem z serwisu www.gorskizakatekkluszkowce.pl zwanego dalej „Serwisem”
Polityka prywatności zawiera obowiązujące w Serwisie zasady zbierania i wykorzystywania danych o Użytkownikach, korzystających z serwera.
Głównym celem jest zapewnienie Użytkownikom Serwisu ochrony prywatności na poziomie odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (Dz. Urz. UE L 119, s.1) oraz w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
1. Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Leszek Bednarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. Leszek Bednarczyk wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: 34-440 Kluszkowce, Turystyczna 12, NIP 7352389791, adres poczty elektronicznej: zakatekkluszkowce@gmail.com, numer telefonu: 602 349 009 – zwany dalej Administratorem
2. Jakie dane osobowe będą przetwarzane?
W ramach umów, jakie zawiera Pan/Pani z nami przetwarzamy dane osobowe, które dobrowolnie zostają nam przekazane. Dane które będziemy przetwarzać na podstawie Pana/Pani zgody to: imię, nazwisko, data urodzenia, numer telefonu, adres oraz adres email. Odwiedzając naszą stronę internetową dostarcza nam Pan/Pani również informacji poprzez tzw. pliki cookies. Dane osobowe może nam Pan/Pani również dobrowolnie dostarczyć, np. kontaktując się z nami poprzez Formularz kontaktowy.
3. Jaki jest cel przetwarzania Pani/Pana danych?
Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych jest dla nas niezbędne w celu realizacji warunków umów, które zawiera Pan/Pani z nami oraz w celu świadczonych usług logopedycznej, w tym w związku z koniecznością prowadzenia dokumentacji wynikającej z profilu działalności, a także z realizacji przepisów prawa. W pozostałych przypadkach Pana/Pani dane służą nam do lepszego dopasowania naszych usług i strony internetowej do Pańskich potrzeb, jak również do bieżącego informowania Pana/Pani o naszych usługach lub odpowiadania na Państwa pytania.
4. Jakie ma Pani/Pana uprawnienia w związku z danymi?
Pana/Pani dane osobowe są u nas całkowicie bezpieczne. Jednakże ma Pana/Pani prawo do wglądu do swoich danych, ich zmiany, sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania.
5. Kto, oprócz nas, będzie mógł przetwarzać Pani/Pana dane?
Pana/Pani dane będą mogły być przetwarzane również przez podmioty, z którymi współpracujemy, np. w ramach obsługi księgowej, obsługi prawnej lub obsługi strony internetowej. Możliwe jest również, iż przekażemy Pana/Pani dane osobowe organom państwowym – jeśli wystąpią ze stosownym żądaniem i poprą je odpowiednią podstawą prawną.
6. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Pani/Pana dane?
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, m.in. RODO. Będą one również przetwarzane na podstawie zawartej z nami umowy o świadczenie usług logopedycznych.
Podstawą przetwarzania Pana/Pani danych w celach innych niż realizacja postanowień umowy, czyli np. w celach marketingowych, jest udzielenie przez Pana/Pani dobrowolnej zgody, którą może Pana/Pani w każdej chwili odwołać. W niektórych przypadkach podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
7. Jaki jest czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych?
Pana/Pani dane osobowe przechowywać będziemy przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których dane osobowe zostały zebrane lub dla których są przetwarzane, w zakresie niezbędnym do zapewnienia zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi lub w zakresie w jakim jest to wskazane w świetle przepisów dotyczących archiwizacji, dochodzenia roszczeń lub innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
8. Jakie ma Pani/Pana prawa wynikające z przetwarzania danych osobowych?
Prawa, które Pana/Pani przysługują to m.in. prawo do dostępu do swoich danych, prawo do aktualizacji swoich danych, prawo do wycofania zgody skutkującym usunięciu swoich danych po ustaniu roszczeń, chyba że prawo Unii Europejskiej lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych, prawo do przeniesienia swoich danych w celu przekazania innemu administratorowi danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawach związanych z przetwarzaniem swoich danych.
9. Kontakt w sprawach dot. przetwarzania danych osobowych
W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych można kontaktować się z Administratorem korespondencyjnie na Leszek Bednarczyk ul. Turystyczna 12, 34-440 Kluszkowce, adres poczty elektronicznej: zakatekkluszkowce@gmail.com, numer telefonu: 602 349 009 – zwany dalej Administratorem
10. Pliki cookies
10.1. Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych, statystycznych i w celu dostosowania naszej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyraża Pan/Pani zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
10.2 Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy F.H.U Leszek Bednarczyk w celu optymalizacji działań.
11. Co to są pliki cookies?
Pliki cookies, po polsku tzw. ciasteczka, to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze) użytkownika strony internetowej w czasie korzystania przez niego z niniejszej strony internetowej i następnie tam przechowywane. Przy kolejnym połączeniu się z tą stroną pliki cookies mogą być przez nią odczytane z komputera użytkownika i służyć dostosowaniu strony do zapamiętanych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych jej właściciela.
12. Do czego Serwis używa plików cookies?
Wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić Państwu jak najwydajniejsze i najbardziej wygodne funkcjonowanie Serwisu (dzięki nim Serwis „pamięta” np. ustawienia poszczególnych użytkowników, takie jak język czy rozmiar czcionki). Ponadto używamy tych plików w celu dopasowania treści oferty do Państwa preferencji ustalonych na podstawie Państwa zachowania online, a także tworzenia statystyk, które pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób korzystają Państwo z Serwisu, co pomaga nam w jego rozwijaniu i optymalizowaniu.
13. Jakie Pliki cookies wykorzystujemy?
Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
13.1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
13.2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
13.3. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies.
13.4. Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.
14. Jak zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej dotyczące plików cookies?
Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Jednakże w każdym czasie możecie Państwo zmieniać te ustawienia aż do całkowitej blokady zapisywania ciasteczek. W takim przypadku korzystanie z Serwisu nadal będzie możliwe, lecz niektóre jego funkcje mogą nie działać poprawnie. Niedokonanie zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zamieszczanie i przechowywanie wykorzystywanych w Serwisie plików cookies w Państwa urządzeniu oraz na uzyskiwanie przez Serwisie dostępu do nich.